web Ebtedayi

آموزش ابتدایی

web Ebtedayi

آموزش ابتدایی

ریاضی.فروردین .دوم

نام فایل: آزمون مداد-کاغذی ریاضی

پایه: دوم ابتدایی

زمان آزمون: فروردین ماه-تفریق با انتقال

مفاهیم: عدد نویسی، ارزش مکانی، ساعت، جمع های اساسی باانتقال، محور - افراز 10- مسئله

فرمت:  pdf

حجم: 86KB


فایل های پیوست شده:


 

نظام «دوره‌ای» از مهر 91 در مدارس ابتدایی اجرا می‌شود

17-14.jpg

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش گفت: نظام دوره‌ای (گذراندن پایه‌های تحصیلی اول تا سوم ابتدایی با یک معلم) از مهرماه 91 بر بخشی از مدارس ابتدایی کشور اجرا می‌شود.

فاطمه قربان در گفت‌وگو با خبرنگار«آموزش و پرورش» ایسنا، با بیان اینکه نظام "دوری" از مهر ماه سال جاری، حداقل در یک مدرسه پسرانه و یک مدرسه دخترانه در هر منطقه آموزش و پرورش در سطح کشور اجرا می شود ، اظهار کرد: اقدامات لازم برای ارتقا توانمندی معلمان این دوره ها برای تدریس انجام شده است.

وی ادامه داد: در طرح نظام دوری، با توجه به وابستگی‌های عاطفی که بین معلم و دانش‌آموزان شکل می‌گیرد،علاوه بر شناخت خصوصیات جسمی روحی دانش‌آموزان از سوی معلم ، فعالیت‌های آموزشی و پرورشی و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان نیز با سرعت و دفت بیشتری پیگیری و انجام می شود.

قربان تغییر معلم در هر پایه دوران ابتدایی را یکی از ضعف های این روند برشمرد و گفت: در تحول بنیادین متمم مباحث آموزشی و پرورشی به دقت توسط کارشناسان بررسی شده و همه جانبه به این موضوعات پرداخته شده تا با توانمند کردن معلمان و مهارتی کردن فرصتی در اختیار معلمان قرار می گیرد تا تخصص‌های خود را ارتقا دهند.

ادامه مطلب ...